torsdag 25 januari 2007

shameless selfpromoting

ok, lovar att aldrig mer skriva om mej själv här, men nu är det så att det är viktigt för mej att skaffa jobb, så jag gör lite shameless self-promoting och blogspammar inlägget från min egen blogg här:

---------------
hej!

har kådat en del senaste tiden... mitt vektorgrafikprogram börjar bli ganska roligt och användbart....

det är finkådat också.

massa fina designpatterns, och använder objektorienteringsgrejor såsom polymorfi och dynamisk bindning på nya och intressanta sätt... ska lägga till lite fler primitiver som bezierkurvor och polygoner så blir det nog ännu trevligare. här följer en screenshot.




annars så är jag strax strax en färdigutbildad datorprogrammare, och ska nu börja kolla efter jobb... vet ni någon som söker en programvaru-utvecklare som gillar design patterns, oop. algoritmer, kreativ problemlösning osv och som behärskar java ,c ,c++, php, .net, webbutveckling, databaser och allt möjligt så kan ni tipsa om mej =)
---------------

puss och kram till alla ni är härliga, och finfin ide med den här intresseföreningen som sagt var.. och som sagt var ska jag aldrig mer skriva om mej själv här, ska bara posta finsköna länkar... om ni vill köpa valium till 9% av gatupriset så finns det en störtskön snubbe som heter jose och bor i filipinerna som är 100% pålitlig och har TEH SHIT....
www.starlitepharmacy.com obs det är olagligt att köpa sådant så gör inte det och jag har aldrig gjort det och skulle aldrig komma på tanken att ens fundera över något sådant, däremot så har jag hört att han är oerhört proffesionell, jose... det är ingen generisk skit från indien utan riktiga Roche kvalitetsgrejor... och han tejpar in kartorna i tidningar och skickar dem via olika land vid olika tidpunkter så tullrisken är minimal, och om tullen hittar dem så skickar de tillbaks de till honom och då får man pengarna tillbaks eller så försöker han igen men med ännu mer obfuskerad förpackning.

1 kommentar:

Emil sa...

ser fint ut, går det att ladda hem någonstans?

hett jobbtips är Zoovillage, de satte just ut en jobbannons på hemsidan. som ex-insider så kan jag garantera dig usel lön, Oprah Winfreys fitta till chef och ständigt spännande, nya människor på arbetsplatsen (redan 2 som sagt upp sig i januari, och då är månaden inte slut än).

verkar inte det lockande så kanske Marcus har något på Limetta.

kul med märkesläkemedel - generix är SÅ pundigt!

Skicka en kommentar