måndag 12 februari 2007

Välkommen till Internet!

Jag postade nyligen lite youtube-videor på en egen blog, mest som ett sätt att "spara" dem för mig själv. Ni kanske inte har sett alla tänkte jag. En av dem tipsade emil mig om. Business!

Troy Hurbutise som ni ser där är en av mina idoler tror jag. En annan är crack pot-vetenskapsmannen John Hutchinson. Här har ni en video med honom:



Som jag skrev på mjaumjau har jag nyligen njutit av Peter Magnussons senaste tokerier. Han är bara för bra. En äkta rebell! Spana in klippen på tv4.se om ni inte redan gjort det.

Slutlitgen vill jag också tipsa om The Real Hustle. Mycket bra brittiskt tv-program som demonstrerar och avslöjar hur olika scams och fulerier fungerar. Allt från hur man hustlar till sig fett med deg till rena party-tricks lärs ut. Avsnitten finns tillgängliga via diverse torrent-sidor. En del klipp från serien finns också utlagda på youtube. Det var via digg och youtube jag upptäckte det.

Tror det var allt för tillfället!

1 kommentar:

Emil sa...

Troy Hurbutise var underbar när han sprang omkring med pistolerna och dräkten och lekte indianer och cowboys!

Skicka en kommentar