tisdag 12 juni 2007

Safari - Nu i ett operativsystem för män

Idag kör vi Safari i windows och ömsom svär och ömsom skrattar. Så det är bara för er med intel macar att dra igång parallel desktop och fläska på.

Jag har testat i ca tre minuter och den har redan crashat fem ggr. Men fråga är mest, just nu, när ska ni töntiga mac-nördar få huvudet på skaft igen och skaffa en PC så man kan köra ett riktigt opertivsystem med riktiga program? Det där dagisgränssnittet och instabila webbläsaren som kommer med är väl på nyhetens behag ändå?



Skiten finns att hämta på www.apple.com/safari

Nu ska jag återgå till mitt parti MS Röj.


Föresten, har jag berättat om den där tönten jag jackade en kedja ifrån i fredags?

1 kommentar:

Unknown sa...

Safari 3 fick mitt Mailplane att sluta fungera. Och det var ju skit. Beta-sjukan.

Skicka en kommentar