fredag 21 augusti 2009

Intresseföreningen - nu fulare än någonsin

Hej! Eftersom en massa YT-klipp croppas (kolla på apfilmen 2 poster ner, det fattas ett gäng pixlar av filmens högersida), då bredden på "bloggpostdelen" (hädanefter BPD) i gamla stilmallen var väl smal, så bad jag Labian kolla lite på koden och bredda BPDn.

Sen går historierna isär om Vad Som Egentligen Hände men Emil är bög och när jag kollade på IF idag så hamnade sidebaren längst ner i BPDn i både FF och Safari. Det såg inte så bra ut. Därför joxade jag fram och tillbaka med en massa olika mallar tills allt såg rätt ut. Valde dock en annan stilmall än tidigare (som har en lite bredare BPD).

Förslagsvis går vi tillbaka till gamla gröna looken när Jones (eller Andy, som fixade BPD-bredden på totalcommercialsuccess.blogspot.com (reklam, på 2 sätt) åt mig och Mattias igår) har tid att tweaka den. Om ni vill?

Tack.

Hej!

1 kommentar:

Unknown sa...

då får någon först ge mig de rättigheterna så ska jag sedan ta mig en tittz

Skicka en kommentar