fredag 27 april 2007

Expert village

Pontiak var ett riktigt topentips - jag har inte brytt mig så mycket om låttexter innan, men här är det lyriken som verkligen roar och berör!

Själv tänkte jag tipsa om expertvillage.com, en site där självutnämnda experter har laggt upp how-to-videogudier. Man kan bland annat lära sig hur man klarar sig ur carjackings, kör med stick shift (jag tror att det är någon ny eko-vänlig bil) och väljer en fin klänning för galakvällen. Super!

Som ett bonustips kommer en länk till Resumé som rapporterar om en ny, fräsch reklamkampanj för Sportia. Videon finns i slutet av artikeln, och den lyckas vara lite, lite sämre än Bamboocha, och är således ny etta på min sämsta-reklam-lista. Så uselt att det är sevärt (och därigenom fungerar tydligen deras viral-koncept utmärkt) - mycket nöje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar