måndag 6 oktober 2008

Most awsome film ever.

Ni vet, ibland, ser man trailers och känner att efter jag har sett den här filmen så behöver jag egentligen inte se en annan film igen. Så där så att det inte finns någon film om kommer vara bättre eller ge ett starkare intryck en just den du sitter och ser en trailer för.
Ibland är dessa inte ens så aktuella att det finns en trailer (eller i vissa fall så finns inte ens filmen, som med Monsters INC 2).

Men låt oss nu leka med tanken att vi ska se en trailer för en film som kommer ge den här känslan, igen. Och, den här gången kan det faktiskt vara sant.
Det spelar ingen roll om nån av er gifter er samma dag, det är en så solklar, 1000%, inget-snack-om-saken, gå på premiären.

Extern länk till most awsome film ever.

Jag har inte hittat några som man kan embedda, men det kan vara värt att se hela kampanjsidan.

4 kommentarer:

Kalif Alif sa...

Jag får ståpäls.

Emil sa...

lök+öl+command performance=good times

Daniel sa...

Emil, jag är 1000% all in.
När kör vi?

Emil sa...

nån gång nästa år, tror jag... de slutade filma 29:e september. å andra sidan kanske det inte tar många dagar att klippa en film som Dolph Lundgren regisserat. (biorösten på:) the first take is the only take.

Skicka en kommentar