torsdag 16 april 2009

Det finns t.o.m. T-shirts nu.

Jag försöker inte skämta om det här nu men någon gång måste det väl nämnas?
Intresseföreningen har under en tid nu spelat en stor roll i Sverige, som nyhetsförmedlare. Vi har ett anseende om oss att leverera en onyanserad bild om utvalda händelser runt om i världen. Dagen fisk t.ex. har blivit en mycket älskad återkommande favorit hos många. DN har koppat så väl koncept som scoop av oss.
Så varför har vi ännu inte rört vid ämnet Chris Brown och Rhianna?
Det är lite av en het potatis, men om vi börjar så här:

Det här med att vädra sin smutstvätt publikt. Det är en ny Chris Brown -låt som tydligen har läkt ut på YT.




När vi bloggade på ett annat ställe, för ett par år sedan så minns jag att jag skrev om honom och faktumet att han var "ett barn":
2006-10-23 23:27
"En lite konstig grej, jag har kört rätt hårt på Chris Brown ikväll, både albumet och lite strölåtar från diverse mixtapes. Men det är egentligen inget konstigt med det, alls. Det som är lite konstigt är att han är född 5/5 1989 och sjunger att han "girl, my playin' days are over..". Samtidigt som jag skriver det här nu går det upp ett ljus för mig. Jag trodde hela tiden att "playin' days" var den tiden då han låg runt, men det måste helt enkelt betyda att han har slutat leka. Leka med bilar, Lego®, dockor eller transformers® eller vad det nu är man leker med, nu för tiden."

Nu för tiden står Chirs Brown inför rätta för det här:


De säger att låten ska vara en ursäkt för det.

Samtidigt ska det kanske nämnas att han inte är dömd och de jag har läst och sett kring det hela är att han pleads not guilty.


För att knyta an till rubriken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar