tisdag 21 april 2009

Död fru som soffbord (speedblogging)

Jeff Green är en 32-årig amerikan, i Arizona, vars fru gått. På grund av stor smärta han lidit på grund av hennes död, det gjorde han något helt ur karaktär för en normal och frisk person. Han sa, "jag kunde inte längre ta smärtan som min hustrus död orsakat mig och jag tog med henne hem." Det är där Jeff berättelse tar en tvinnad tur. Hans fru, Lucy, föddes med ett hjärta under förutsättning att minska sitt liv i unga ålder 29. Lucy sista ord till Jeff var "Vi kommer att träffas igen i himlen." Dessa ord serveras ingen tröst för Jeff's förtvivlan.

Vid begravningen i en akt av desperation, Jeff beslutade att han inte skulle låta Lucy lämna honom. "Jag ringde kyrkogården fackministär och förklarade mina känslor. Jag har pratat med myndigheterna och fick särskilt tillstånd att ta min fru hemma med mig. De tyckte det var konstigt, men jag fick ta henne med mig. Jag skulle hellre ha henne hemma än sju meter under jord. Lucy hade ett stort sinne för humor och jag är säker på att hon skulle uppskatta att mitt soffbord. " Jeff beställt en särskild glashölje att minska nedbrytningen av en död kropp. "Det kostade mig ungefär $ 6000,00, men det var värt det."

Några av hans vänner och släktingar, fylld av rädsla, sluta besöka Jeff. Hans verkliga vänner respekterade hans beslut och fortsätta att besöka honom. Vissa har kommenterat att det är en fin möbel.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar